Karrier

Vezetői asszisztens (6-8 óra, home-office)

Megnövekedett adminisztratív és koordinációs feladataink profi ellátására keressük most csapatunk meghatározó támogatóját  vezetői asszisztens (6 vagy 8 órás) munkakörbe.

Ha dolgoztál már hasonló munkakörben, kimondottan home office-ban végezhető munkát keresel és szívesen kiteljesednél egy komplex feladatkörben – jelentkezz hozzánk, ismerjük meg egymást.

Amit kínálunk:

  • önálló feladatkör, hosszú távon tervezhető munka
  • biztos, kiszámítható jövedelem
  • a munkavégzéshez szükséges mobiltelefon, laptop
  • utazási költségek térítése
  • választható együttműködési forma: teljes vagy részmunkaidőben (utóbbi 6 órában), főállású vagy vállalkozói munkaviszonyban egyaránt lehetséges
  • rugalmasság, bizalom és felelősség

 

Egyéb információk:

  • munkavégzés helye: home office
  • munkaviszony: alkalmazott vagy vállalkozó, teljes, vagy részmunkaidő
  • munkaidő: munkanapokon, irányadó 8.00 – 16.30

 

Feladatok:

Ügyvezető általános adminisztratív támogatása, kapcsolattartás, adminisztratív rendszerek működtetése. Ezen belül:

  • munkavállalók be-, kijelentésével, havi bérelszámolással kapcsolatos adatbekérések, egyeztetések, adattovábbítás a könyvelő felé
  • bejövő-, kimenő számlák ellenőrzése, rögzítése
  • havi összesítések, riportok készítése
  • alvállalkozói, beszállítói szerződések nyilvántartása
  • alvállalkozói, beszállítói és megrendelői elszámolások és teljesítési igazolások észítése
  • külső könyvelő szolgáltatóval történő kapcsolattartás
    iktatórendszer kezelése
  • kiadott eszközök nyilvántartásának koordinálása
  • beszerzés: szükséges munkaeszközök megrendelése; eljuttatása az igénylőhöz
  • telefon/e-mail kapcsolattartás munkavállalókkal, alvállalkozókkal, könyvelővel, más partnerekkel
  • esetenként helyszíni kiszállás a projektek helyszínére (jelenleg: Vas-megye)
  • ajánlatok nyomon követése
  • beosztáskészítés
  • tapasztalatai alapján részévétel a belső folyamatok fejlesztésében

 

Ha szeretsz és tudsz önállóan dolgozni, ki tudod használni a home office nyújtotta előnyöket, szívesen lennél egy szakember-csapat támogatója, akihez a munkatársak és partnerek is kérdésekkel kérésekkel fordulnak – sikeresen dolgozhatunk együtt.

Amit várunk:

  • legalább 3 év hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat
  • home-office-ban szerzett min 1 év tapasztalat és ezt támogató otthoni környezet
  • középfokú végzettség
  • magabiztos Microsoft 365 ismeretek
  • kommunikációs (minimum erős alapszintű) angol nyelvtudás (szóban és írásban) a német nyelvtudás előny
  • önmenedzselés, priorizálás, hatékony időbeosztás: feladatok önálló beosztása és ellátása – home office-ban való hatékony munkavégzés
  • megoldásközpontúság, együttműködés
  • precizitás (időben, adatpontosságban)rendszerben gondolkodás, folyamatok, összefüggések átlátása
  • B kategóriás jogosítvány, saját gépkocsi


Előny:

  • pénzügyi ismeretek, német nyelvtudás, HR ismeretek

 

Jelentkezés:

Profession.hu oldalon vagy emailben a career@wisergroup.hu címen.

Pályázatodban, szakmai bemutatkozód mellett, kérjük, jelezd, hogy 8 vagy 6 órában dolgoznál, add meg bérigényedet, a számodra ideális kezdési időpontot valamint, hogy meddig tervezel home office keretek között dolgozni. Köszönjük!

hu_HUHU