Karrier
Vezetői asszisztens (6-8 óra, home-office)
Megnövekedett adminisztratív és koordinációs feladataink profi ellátására keressük most csapatunk meghatározó támogatóját vezetői asszisztens (6 vagy 8 órás) munkakörbe.
Ha dolgoztál már hasonló munkakörben, kimondottan home office-ban végezhető munkát keresel és szívesen kiteljesednél egy komplex feladatkörben – jelentkezz hozzánk, ismerjük meg egymást.
Amit kínálunk:
- önálló feladatkör, hosszú távon tervezhető munka
- biztos, kiszámítható jövedelem
- a munkavégzéshez szükséges mobiltelefon, laptop
- utazási költségek térítése
- választható együttműködési forma: teljes vagy részmunkaidőben (utóbbi 6 órában), főállású vagy vállalkozói munkaviszonyban egyaránt lehetséges
- rugalmasság, bizalom és felelősség
Egyéb információk:
- munkavégzés helye: home office
- munkaviszony: alkalmazott vagy vállalkozó, teljes, vagy részmunkaidő
- munkaidő: munkanapokon, irányadó 8.00 – 16.30
Feladatok:
Ügyvezető általános adminisztratív támogatása, kapcsolattartás, adminisztratív rendszerek működtetése. Ezen belül:
- munkavállalók be-, kijelentésével, havi bérelszámolással kapcsolatos adatbekérések, egyeztetések, adattovábbítás a könyvelő felé
- bejövő-, kimenő számlák ellenőrzése, rögzítése
- havi összesítések, riportok készítése
- alvállalkozói, beszállítói szerződések nyilvántartása
- alvállalkozói, beszállítói és megrendelői elszámolások és teljesítési igazolások észítése
- külső könyvelő szolgáltatóval történő kapcsolattartás
iktatórendszer kezelése - kiadott eszközök nyilvántartásának koordinálása
- beszerzés: szükséges munkaeszközök megrendelése; eljuttatása az igénylőhöz
- telefon/e-mail kapcsolattartás munkavállalókkal, alvállalkozókkal, könyvelővel, más partnerekkel
- esetenként helyszíni kiszállás a projektek helyszínére (jelenleg: Vas-megye)
- ajánlatok nyomon követése
- beosztáskészítés
- tapasztalatai alapján részévétel a belső folyamatok fejlesztésében
Ha szeretsz és tudsz önállóan dolgozni, ki tudod használni a home office nyújtotta előnyöket, szívesen lennél egy szakember-csapat támogatója, akihez a munkatársak és partnerek is kérdésekkel kérésekkel fordulnak – sikeresen dolgozhatunk együtt.
Amit várunk:
- legalább 3 év hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat
- home-office-ban szerzett min 1 év tapasztalat és ezt támogató otthoni környezet
- középfokú végzettség
- magabiztos Microsoft 365 ismeretek
- kommunikációs (minimum erős alapszintű) angol nyelvtudás (szóban és írásban) a német nyelvtudás előny
- önmenedzselés, priorizálás, hatékony időbeosztás: feladatok önálló beosztása és ellátása – home office-ban való hatékony munkavégzés
- megoldásközpontúság, együttműködés
- precizitás (időben, adatpontosságban)rendszerben gondolkodás, folyamatok, összefüggések átlátása
- B kategóriás jogosítvány, saját gépkocsi
Előny:
- pénzügyi ismeretek, német nyelvtudás, HR ismeretek
Jelentkezés:
Profession.hu oldalon vagy emailben a career@wisergroup.hu címen.
Pályázatodban, szakmai bemutatkozód mellett, kérjük, jelezd, hogy 8 vagy 6 órában dolgoznál, add meg bérigényedet, a számodra ideális kezdési időpontot valamint, hogy meddig tervezel home office keretek között dolgozni. Köszönjük!